vineri, 9 ianuarie 2015

W's Double - Review în Română

Anime news romania, rewiev in romana, stiri anime in limba romana, stiri anime in romana, rewiev W's - Doubles, rewiev W's - Doubles in romana, rewiev W's - Doubles in limba romana


Hei, salut dragilor, aici Zerox189, nu ne-am mai văzut de un timp, de la Review-ul seriei manga Rinko Days. De data asta, vin tot cu o manga scrisă de acelaș autor, Seo Kouji.

Descrierea ar fi cam așa:

Okita Tsurugi este un elev în clasa a 3-a, elev al cărui tată a murit când el era mic, iar acum trăiește cu mama lui. Tatăl lui era un faimos jucător de tenis, iar Tsurugi își dorește să jpace tenis la fel ca tatăl lui așa că se alătură unui club de tenis. Acolo, întâlnește o fată, Sanada, aceasta fiind un geniu al tenisului.

Manga are doar 14 capitole (știu, scurtă, se putea mai mult...), povestea învârtindu-se foarte mult în jurul lui Tsurugi și câteodată în jurul celorlalte personaje. Inițial, când m-am apucat să citesc seria, pe la primele capitole, am crezut că va fi prima serie manga căreia îi voi acorda o notă mică.

Spre surprinderea mea, totuși, am fost plăcut impresionat cum a evoluat seria după primele 4 capitole.

Oricum, se pare că Tsurugi este, cumva, o reîncarnare a tatălui său, fiind la fel de iscusit și de talentat ca el. Să nu mai spun că mama lui a fost numărul 4 mondial iar tatăl său numărul 1 mondial. Era de așteptat, luând în considerare performanțele părinților lui.

Din păcate, tatăl lui Tsurugi a murit exact în ziua în care a câștigat Wimbledon-ul, din cauza unei afecțiuni cardiace. Datorită acestei afecțiuni cardiace, doctorii și alte persoane au început să-l suspecteze de dopaj în tot acest timp, chiar dacă la analiza patologică nu au rezultat urme de dopaj.

Se pare că motivul afecțiunii cardiace s-a produs deoarece s-a forțat, încercând să compenseze slaba dezvoltare fizică.

După ce Tsurugi a decis să participe la un turneu de juniori, câștigând meci după meci, ajungând în finală, finală unde avea să aibă parte de un adversar destul de puternic.

Aici mă opresc cu părerea mea despre manga. Nu vreau să ofer prea multe spoilere, vreau doar să sporesc interesul celor ce vor să citească o manga bună.

Nota mea pentru această manga este undeva între 8.5 și 9, pe myanimelist acordându-i nota 9 deoarece nu se pot oferi sutimi.

Acestea fiind spuse, mai am o singură serie manga de citit și am terminat tot ce a realizat Seo Kouji.

Manga o puteți citi aici.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu